lavatera.reismee.nl

Veilig thuis... prettig... maar koud!!

Ja, ik ben weer thuis. Gisteravond goed aangekomen na een vlot verlopen reis. En goed nieuws: m´n bagage stond gewoon op de band, zonder problemen, haha! In de aankomsthal moest ikniet lang zoeken, want onze Jesse kwam al aanrennen voor een knuffel!

Vandaag heb ik nog wat verdwaasd rondgelopen, ´t is toch wel weer even wennen hoor, al die luxe, m´n eigen bed (heel zacht vergeleken bij die van de reis!), lekker kunnen zitten, wc-papier gewoon in de wc kunnen gooien (ik ben nog steeds op zoek naar het afvalmandje!), zelf weer eens wat kunnen klaarmaken in de keuken, enz..... Maar ook... wennen aan de kou, het grijze, sombere weer hier. Dus na het uitpakken en de eerste was, ben ik vandaag nog maar wat in de stemming gebleven en heb me bezig gehouden met de foto´s. Een deel ervan (Vietnam- en Cambodja-gedeelte) staat al in het webalbum, mét bijschriften, zodat er toch al een verhaaltje ontstaat. Geïnteresseerd? Klik op de links rechtsonder, dan kom je in de foto-albums. De rest volgt!

Ik wil nog eens iedereen bedanken voor alle lieve, leuke, stimulerende reacties!

Reacties

Reacties

Willem

Ach Els, het is overal wat: bij jou thuis koud en somber, hier in Vientiane werkelijk bloedheet en doe mijn uiterste best om vooral in de schaduw te blijven en zwemmen in de Mae Kong mag niet omdat Thailand aan de overkant ligt....
De Cambodia pics gezien, misschien ga ik daar ook wel 'even' langs. Bye.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!