lavatera.reismee.nl

Bounty-eiland gevonden!

Maandagavond zijn we op de (nacht)trein gestapt naar Bangkok, waar we 's morgens om een uur of zeven aankwamen. Taxi gepakt naar het busstation, daar de bus naar Laem Ngop, daar bevindt zich de pier waarvandaan de ferry's richting eilanden vertrekken. De eerste nacht hebben we doorgebracht in een zwaar overprijsd hutje, wel een mooie omgeving trouwens. Maar geen strand, en dat wilden we toch ook wel. Dus de volgende dag verder gaan zoeken en we hebben ons bounty-plekje gevonden in de Porn's bungalows in Kai Bae. Nu ja, bungalows, daar moet je je niet al te veel bij voorstellen, het is in feite een zeeeeer basic hutje, maar.... vijf meter voor ons hutje ligt de oceaan aan onze voeten! Deze morgen letterlijk, want dan stond het water zo hoog dat er geen strand over was. Het is hier prachtig, de zee is warmer dan onze douche, palmen aan het strand, 's avonds eten op het strand.... dit is het dus!

Voorlopig zal er van emailen niet zoveel komen, want we hebben er een serieuze wandeling voor moeten doen, we zitten namelijk helemaal van de hoofdweg en het dorp weg, alleen maar hutjes daar! Dus voor nu: allemaal bedankt voor de verjaardagswensen, vanavond gaan we eens van een uitgebreide vismaaltijd genieten en wie weet, wel een flesje wijn proberen te bemachtigen! Dus niet ongerust worden als er even geen verhaaltje verschijnt!

marijke

Toch nog gefeliciteerd van mij. Ben bij Miriam. Geniet er maar van ik neem een borrel op je figuurtje.
Groetjes.

Rob

Hoi Els,

Van harte met gefeliciteerd met je verjaardag. Waar kun je dat nou beter vieren dan op een droomeiland? Nergens toch?

Nog steeds soepel in de gewrichten? Houe zo en af en toe een wandelingetje maken om het thuisfront van je belevenissen op de hoogte te houden moet dan toch geen enkel probleem zijn, dacht ik zo.

Groetjes,

Rob

Daniel

Els nog van harte een gelukkige verjaardag en geniet verder van je reis ,veel groetjes
Daniel

Lon, Steven en Jesse

dat is toch het mooiste verjaardagskado ooit? Met je lover op een Bountyeiland!
Proficiat (O-)maatje, en wij zullen vanavond op je klinken!

nico en liesbeth

Waar kan je beter je verjaardag vieren dan op een bountyeiland? Meid, van harte gefeliciteerd en geniet vooral veel,maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Gtoetjes van ons.

Willem

Je hebt dus een passende plek gevonden om je verjaardag te vieren! Van harte gefeliciteerd nog (sorry, dagje te laat) Geniet ervan.
Het is wat ver, maar anders zou ik kunnen zwaaien naar jullie vanaf de andere kant van de zee.

margot

oeps....verjaardag???
maar ja natuurlijk! een maandje voor Mateo! toch nog hele dikke kussen van ons allemaal en genieten maar op het droomeiland (en wij hier maar watertanden...)