lavatera.reismee.nl

Nog eens een wat...

Ik had in de Lonely Planet nog een interessante Wat ontdekt, die we deze morgen zijn gaan bekijken, de Wat Pra Singh. Deze dateert uit de veertiende eeuw en er zijn o.a. prachtige muurschilderingen te zien. Ook de typische Lanna-architectuur vind ik altijd heel boeiend. Naast het klassieke grote Boeddhabeeld en de kleintjes erom heen, zitten ook een aantal belangrijke dode monniken (beelden dus) en helemaal vooraan.... een echte monnik, dachten we, maar 't bleek een wassen beeld te zijn. Ongelofelijk, je verwacht elk moment dat hij met z'n ogen zal knipperen, zo echt. Dus... nog maar wat Wat-foto's!

ruud

Heb de laatste verhalen gelezen en mooie foto's bekeken.
Vast een goeie verjaardag komende Donderdag. Nog een goeie tijd (het gaat wel vlug he); groetjes ook aan Paul

rieks

Hoi Els, bijna jarig! alvast van harte gefeliciteerd.
En dat het een mooi jaar mag worden. Het begin kan al niet stuk. Wat een prachtige reis weer. Groet en geniet, Rieks

sonja

een hele gelukkige verjaardag gewenst Els!!!!

Marcel

Hele dikke knuffel met je verjaardag, Els!
Klink er ginder maar eens op en geniet nog verder van je reis...