lavatera.reismee.nl

Laatste dag....

Gisteravond zijn we hier in Bangkok aangekomen, en het is weer even wennen aan de drukte! De oorstoppen maaringedaan bij het slapengaan..... We missen het geluid van de gekko's en van de kabbelende golfjes op het strand.... Nog een laatste ontbijt van yogurt met fruit en muesli, misschien nog een visje eten (is hier goedkoper dan op het eiland!), wat verse fruitsapjes drinken, en dan is het toch zover: Morgenochtend om 9.25 zit ik in het vliegtuig en 's avonds om kwart na zes word ik in Brussel opgewacht door Lon, Steven en onze Jesse, dat zal feest zijn! Paul vertrekt zondagmorgen rond half vier.

Het zal toch wel weer fijn zijn om thuis te komen, zoals altijd. Eenmaal thuis zal ik echt proberen nog wat aanvulling te geven op de verhalen van Vietnam, zoals beloofd. Zal wel lukken, bij het bekijken van de foto's komen er weer heel wat herinneringen boven.

Karine

Laatste dag geniet er nog van, het was een zaligheid om jullie verhalen te lezen en in jullie foto's te snuffelen. Ik kijk ernaar uit om je terug te zien...... en maandagavond gaan wij samen op cursus.
Fijne terugreis,
Karine

Nico en liesbeth

Naar huis gaan is ook altijd wel weer leuk maar het zal een flinke omschakeling zijn. We hebben lekker meegeleefd en we moeten elkaar gauw weer zien. Goeie reis terug en tot gauw!
Liesbeth.

Renilde

Het was fijn om je reisverhalen te mogen lezen en je mooie foto's te bekijken.
Welkom terug thuis in België.
Gauw tot ziens!
Groetjes Renilde