lavatera.reismee.nl

We zouden zo graag sneeuw vinden...... maar nu niet!!

Gisteren hebben we de hele dag op de boot doorgebracht, een prachtige tocht gemaakt langs vijf van de vele eilandjes die hier in de omgeving liggen.

Vandaag nog maar eens uitgebreid geluierd, en genoten van het strand, de zee, de zon, het terras, lekker fruit, lekker eten, mmmmm. Dit om jullie nog even jaloers te maken!

Voor ons zit het er nu ook bijna op. Morgen is onze laatste dag hier op Ko Chang, donderdag vertrekken we met ferry en bus naar Bangkok, waar we nog twee nachten zullen slapen. En zaterdag..... brrrrrr, richting kou. Ik heb begrepen dat er bij jullie nog steeds sneeuw-ellende is, we kijken er niet naar uit!

margot

of jullie vliegen gewoon door naar spanje, hier sneeuwt het niet!

Karine

De sneeuw is hier nu verdwenen na een regendag!!!
Geniet van je laatste dagen.
Dikke knuffel,
Cil, Jeannine, Karine

reijnders paul

ik zie dat je verlof er bijna op zit je kunt er beter blijven in belgie heel slecht weer maar daar is het zeer mooi en de fotos ook zeer leuk zo dan zien we je de volgende weer wees welkom en de groetjes van paul en linda

Miriam

No snow here. Figures, as you aren't here for your holiday......and the Olympics are nine days away. Glad you had a good time.

Els

Margot, dat is een geweldig idee, ik verander onze vluchten en we komen af!! Haha, als dat zou kunnen! Nee, het zal ook wel weer fijn zijn om thuis te komen, dus Spanje toch maar een andere keer.....

Els

Miriam, the Olympics six days away, and no snow??? I guess I´d better come to Canada then, to assure snow for you guys!